Strona główna pl en cz de fr



 

Logowanie

Email: 
Hasło: 
Zapamiętaj mnie: 


Kup psa



Hodowle



O psach



Dla psów



Rozmaitości



 

Polecamy




Linki



Forum

Choroby
psi szpital, schorzenia, szczepienia, dolegliwości,porady,

Żywienie
jak karmić psa, szczeniaka, co jest zdrowe, a czego nie polecamy w diecie psa

Pielęgnacja
Jak dbać o psią sierść, łapki, uszka, akcesoria i kosmetyki do pielęgnacji

Wychowanie i szkolenie
Kiedy i jak nauczyć czystości, pies chodzi przy nodze i na smyczy, kaganiec, tresura

Wystawy
Dokumenty psa, rodowody, kiedy i jak.

Rasy psów
Kącik miłośników ras. Rozmowy i pytania o psy konkrentej rasy

Mój pies
zanim kupię psa, jak kupić, rasowy czy kundelek, pies a prawo

Forum można używać zarówno bez logowania, jak i po zalogowaniu. Logowanie umożliwia dodanie zdjęcia/obrazka, który będzie identyfikował wypowiedzi danego użytkownika, a dodatkowo nowe posty, których użytkownik nie czytał są wyróżniane.
Zapraszamy do logowania się i korzystania z nowych funkcjonalności!

(Posty obraźliwe, nie na temat i ogłoszenia będą usuwane).



Fauna i flora



 

Kontakt




Forum

Choroby
psi szpital, schorzenia, szczepienia, dolegliwości,porady,

Żywienie
jak karmić psa, szczeniaka, co jest zdrowe, a czego nie polecamy w diecie psa

Pielęgnacja
Jak dbać o psią sierść, łapki, uszka, akcesoria i kosmetyki do pielęgnacji

Wychowanie i szkolenie
Kiedy i jak nauczyć czystości, pies chodzi przy nodze i na smyczy, kaganiec, tresura

Wystawy
Dokumenty psa, rodowody, kiedy i jak.

Rasy psów
Kącik miłośników ras. Rozmowy i pytania o psy konkrentej rasy

Mój pies
zanim kupię psa, jak kupić, rasowy czy kundelek, pies a prawo

Forum można używać zarówno bez logowania, jak i po zalogowaniu. Logowanie umożliwia dodanie zdjęcia/obrazka, który będzie identyfikował wypowiedzi danego użytkownika, a dodatkowo nowe posty, których użytkownik nie czytał są wyróżniane.
Zapraszamy do logowania się i korzystania z nowych funkcjonalności!

(Posty obraźliwe, nie na temat i ogłoszenia będą usuwane).



Nie jesteś zalogowany!     ZALOGUJ SIĘ LUB ZAŁÓŻ KONTO




Rasy psów

Rasa:   

STRONY: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [ 13 ] 14 15 16 17 18 19 20

jaka rasa (6)

szukalam wszedzie i nigdzie nie moge znalesc nazwy tej rasy,chodzi mi o psa wystepujacego w filmie z jimym careyem ace ventura psi detektyw taki maly bialy w brazowe łatki :) dzieki

ostatnia odpowiedź

hahaha
jakbym tego nie wiedziala kaska
zawsze pisze tak albo inaczej ale nigdy poprawnie bo po co sie wysilac i pisac zgodnie z ortografia??no ale ...

:)
2007-05-04 13:08

Cavalier King Charles Spaniel[OPIS RASY]
wielkość (13)

za miesiąc kupuje psa ale niewiem jeszcze jakiego! zastanawiam się nad king charles spaniel.chce małego pieska ale nie umiem sobie wyobrazić jakich one są rozmi...

ostatnia odpowiedź

Kolorek
Ja wziełabym drugiego lub czwartego od lewej.
Ale bardziej podoba mi się ten czwarty.

Agata
2007-05-02 10:31
nie wiem jakiego pieska kupic... (8)

Hey! bardzo chcialabym miec pieska takiego sredniego wzrostu jak na przuklad bigl lub troche wiekszy. nigdy nie mialam pieska wiec moj pies musi byc latwy w wyh...

ostatnia odpowiedź

nie wiem jakiego pieska kupic...
SIemka Ja polecam Beagle (po twojemu bigl). Sa one bardzo chętne do zabawy.. Szybko sie uczą tego dobrego jak i złego Ale są naprawde kochan...

Carmen ;)
2007-05-01 22:11
15kg (10)

podajcie rasy psów do 15 kg.tylko nie te "łyse i w stylu buldogów!dzięki.ja jakoś niemoge wymyuśleć

ostatnia odpowiedź

Do Marty
No dobrze nie będę się znowu kłócić. Przez Monikę mój temat forum skasowali, bo ona wszystkich obrażała. Ale co do psów rsay do 15kg hmm . ...

Agata
2007-04-29 11:59

Yorkshire Terrier[OPIS RASY]
blog

założyłam bloga o yorka jak chcecie to wchodzcie.narazie mało napisałam bo dopiero co go założyłam!:)


http://yorkusie-milusie.blog.onet.pl/

kaska
2007-04-29 11:32
cocker spaniel (2)

uwielbiam psy rasy COCKER SPANIEL ANG. (gdyz sama go posiadam , jest koloru rudego)to sa najukochansze psy na swiecie poprostu je ubustwiam i chcialabym wiedzie...

ostatnia odpowiedź

haha
wiesz co nie sciaga sie czyis tekstow ale jak chcesz nie wiem jak bys sie czula jakby ktos inny sciagnal twoj tekst aole z drugiej strony to...

Dianka
2007-04-28 15:54

Shih tzu[OPIS RASY]
wielkość (6)

niemoge sobie wyobrazić jakich są wilkościach!.czy są więlksze od yorkó a mniejsze od bbeagla?lub sznaucera mini?

ostatnia odpowiedź

Do Agaty
To jednym slowem te ksiazki klamia!!!
Dobra jak chcesz, ale zebys pozniej nie rozpaczala jak urosnie Ci taki 8 kg pies, no chyba ze kupisz o...

Marta
2007-04-25 17:39
płaskie ryjki (2)

podajcie mi rasy z płaskimi pyszczkami!opprucz shih tzu i pekińczyków!!!dziękuje

ostatnia odpowiedź

Płaskie ryjki:]
Rasy, które mają , jak Ty to nazywasz, płaskie ryjki, to np. mops, buldog francuski i angielski, chin japoński, king charles spaniel, pincze...

Maggie
2007-04-20 18:31
Jaki najwiekszy (9)

Chialem sie zapytac jaki jest najwiekszy pies. Tzn wiem ze wiczarz irlandzki ale on przez to ze jest "chudy" nie robi wrazenia takiego wielkiego. Ma ktos jakeis...

ostatnia odpowiedź

:(:)
niekazy duzy pies zyje krutko nawet rasy ktorej osobniki umieraja za mlody
rok temu odszedl odemnie muj ukochany bernardyn Rufus ktory mial ...

Aga
2007-04-20 16:19
pies (17)

heyka:)!
podajcie kilka ras psów do 5kg. taki żeby był troszke leniuszek i troszeczke zwariowany!!!!dzięki!aha i nie podawajcie mi ras bardzo żadkich!wieeelkie dzięki:*:*:*:):):):

ostatnia odpowiedź

...
dobra moze i nie czytalas mojego postu, oczywiscie mozesz sie tez wypowiadac, ja ci nie zabraniam i nie czepiam sie!!. Ale nie mow ze moj po...

Marta
2007-04-20 14:41
shih-tzu (1)

Witam,dziś mam kupić psa 5-cio tygod.z rasy shih-tzu,wczoraj widziałam te szczeniaki,nie są jeszcze zaszczepione,ale mogę zrobić to sama.Bardzo proszę o poradę ...

ostatnia odpowiedź

shih-tzu
w zadnym wypadku nie kupuj jeszcze tego psa, najlepszy czas na rozlake to wiek od 7 tygodnia!!!
Ja mam pieska tej rasy 11 tygodniowego, a ku...

Marta
2007-04-20 10:03

owczarek niemiecki[OPIS RASY]
wybur (2)

czy ta rasa to dobry wybór?co wakacje wyjeżdzam na tydzień nad morze lub w góry,lubie jeżdzić do parku na rowerze,nie mam auta!ile trzeba mu dawać jeśż?czy 2 ma...

ostatnia odpowiedź

owczarek
Wybor jest dobry ,ale musisz wiedziec o kilku rzeczach - mlody ,rosnący szczeniak potrzebuje wiecej i urozmaiconego jedzenia niz 2 puszki dz...

Piuma
2007-04-17 16:18
agresja czy temperament (2)

Mam 8 miesieczną sunie mieszańca nowofunlanda z owczarkiem prawdopodobnie belgijskim ma dominujący charakter i cieżko jest coś na niej wymusic kiedy jest karana...

ostatnia odpowiedź

mieszaniec
Karanie to niezbyt dobry sposob na wychowanie psa .Twoja suczka jest juz w odpowiednim wieku zeby rozpocząć z nią szkolenie na psa towarzysz...

Piuma
2007-04-17 16:13

Yorkshire Terrier[OPIS RASY]
do aśki (1)

podaj mi strone na której są zdięcia twojej yorkusi!zastanawiam sie nad kupnem tej rasy!!!!!!powiedz ile je karmić,charakter,pielegnacja itp.!dzięki:*:*

ostatnia odpowiedź

York
Takie podstawowoe informacje to znajdziesz nawet na wikipedi
Jedzenie
Karmi się je tak jak inne szczeniaki małych ras, jedzabardzo nie wiele...

Aśka
2007-04-16 21:17
imionka (18)

podajcie jakieś uimionka związane z postaciami z bajek np.kubuś,dyzio.itp.

ostatnia odpowiedź

:):)
ja też jak jestem u siorki to spie z jej kundelkiem.niemożemy sie rozzstać!:)

:):)
2007-04-11 19:23
jaka to rasa ? (6)

Hej mam pytanie .. wiele razy juz pytałam jaka to rasa ale teraz mam foty !!!!
Mam prosbie weejdzcie na http://www.mad-life.blog.onet.pl i tam pokazane są fotk...

ostatnia odpowiedź

Piesek
To jakiś mieszaniec. Ale słodziutki. :)

Aśka
2007-04-10 10:24
rasa psa (7)

czy ktoś wie jaka rasa psa występuje w reklamie z Markiem Kondratem w ING bank?

ostatnia odpowiedź

To był Parson Russell Terrier ! :-)
A dokładnie to WŁASNY osobisty pies pana Marka Kondrata, wabi się Bodzio. Polecam miesięcznik "Mój pies" ze stycznia 2007 r. - tam jest pięk...

AGA
2007-04-10 08:41
Jaki? (5)

Jaka rasa jest najwieksza na swiecie?(chodzi o wzrost)

ostatnia odpowiedź

:)
Agnieszka:wilczarzy jest jak nasrane na tym swiecie to pisz konkretnie jaki!!
najwyzsze psy na swiecie to:Wilczarz Irlandzki
po Irlandczyku ...

Dianka
2007-04-09 13:51
jaka to rasa ? (4)

hello mam pytanie: jaka to rasa psiaka z reklamy kremu do twarzy Garnier? ten piesek ma tak duzo skory :) prosze o odpowiedz, pozdrawiam

ostatnia odpowiedź

SHAR-PEI
napewno SHAR-PEI

Dianka
2007-04-09 13:47
Jaka to rasa psa? (3)

Poszukuje nazwy rasy psa z reklamy w telewizji samochodu chyba marki opel,pies podobny do jamnika z dlugimi uszami, krotkimi nogami.Odpiszcie

ostatnia odpowiedź

bassecik
zgadzam sie z Maggie jesli chodzi ci o ta reklame to na 100000000% jest to basset hound

Dianka
2007-04-09 13:45
Czy golden to dobry wybór? (3)

Marzy mi się goldenek dużo o nich czytałam ale nie wiem czy to dobry wybór. Mieszkam w bloku i mam yorka i królika, cały obowiązek wychodzenia na dwór spadnie n...

ostatnia odpowiedź

:)
posiadam dwa goldeny:Milka(2lata) i Saba(5lat) obie suczki sie dobrze dogaduja z innymi zwierzetami ale stracilam troszke czasu na nauczenie...

Wewa
2007-04-09 13:23
siberian husky (2)

prosze o informacje na temat siberiana husky

ostatnia odpowiedź

husky syberyjski
nie kazdy husky jest taki jak pisala Maggie
moje dwie suczki czasem uciekaja jak jest brama otwarta ale po przywolaniu do nogi i zwruceniu u...

Agata
2007-04-09 13:10
uparty (6)

mam 8 tygodniowego bernenczyka. mam go dopiero 4 dni. jeszcze sie chyba nie zdazyl przyzwyczaic.ale troche martwi mnie jego upartosc. jak jestesmy na spacerze t...

ostatnia odpowiedź

:)
pomylilam sie w nazwie zeby nie bylo ze nie wiem jakiej rasy mam suczke ona jest rasy berneński pies pasterski pomylilam jedna literke

Gabrysia
2007-04-09 13:02
co wybrać?????????? (4)

mam do wyboru amstafa,wilczura i boksera. Co mam wybrać?????????????????????????????????????????

ostatnia odpowiedź

wybor
kup ksiazki na temat tych psow i przeczytaj o nich informacje wybierz tego ktory najbardziej pasuje do twych oczekiwan i do warunkow w jakic...

Diana
2007-04-09 12:43
rasa (3)

kto wię jaką rasę reprezentują psy z dużą iloscia skóry?

ostatnia odpowiedź

:)
i jeszcze basset hound tak jak pisze milosniczka psow

Olka
2007-04-08 19:04
pies (2)

mam psa i niewiem jaką ma rase

ostatnia odpowiedź

:)
kup sobie ksiazke z rasami psow i sprawdz albo poprostu masz kundla
rok temu tez mialam taki problem jak ty bo dostalam psa od przyjaciolki ...

Kamila
2007-04-08 18:55
co lepiej wybrać chihuahua czy może sznaucerka miniaturke? (6)

mam problem niewiem co mam kupić chihuahua czy sznaucerka:(:(???????powiedzcie mi jak trzeba trymować sznaucera czy można samemu w domu go trymować i strzyc?pom...

ostatnia odpowiedź

:):(:):(:):(:):(:)
mialam sznaucera mini i to byla katastrofa ciagle szczekal i nie dalo sie tego go oduczyc wszyscy sie na niego skarzyli ale ja i tak go bro...

Agnieszka
2007-04-08 18:47
york czy cocker spanial ang.?? (3)

kupuje soebie psa tylko niewiem jakiej rasy co lepiej yorka czy spanielka??opiszcie obie te rasy i zdecyduje:):):):)dzięki:*:*

ostatnia odpowiedź

:)
moim zdaniem lepszy bedzie york

Diana
2007-04-08 18:35
Psy w kojcu:) (4)

Cześć!!Mam bardzo duże podwórko i chciałabym jakiegoś psa ,który nadaje się do kojca i na wybieg po podwórzu.Proszę o pomoc jakie rasy nadają się do kojca??A Husky,Bernardyn lub Podhalan??

ostatnia odpowiedź

:)
nie kupuj kaukaza to za grozny pies dla poczatkujacego wlasciciela
moim zdaniem dobrym psem dla ciebie bedzie owczarek niemiecki ale musisz ...

Diana
2007-04-08 18:33
Jaka rasa psa? Owczarki! (21)

Podobają mi się duże psy. Np owczarki niemieckie.

Jaka waszym zdaniem jest najlepsza rasa pod względem temperamentu i łatwości w wychowaniu.
To ma być pies opi...

ostatnia odpowiedź

nieeeeee
tylko nie malamut te psy nie sa dobre dla poczatkujacych hodowcow

Wera
2007-04-08 13:35

STRONY: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [ 13 ] 14 15 16 17 18 19 20






Copyright © 2007

MAGOORA Sp. z o.o.

MaWi Agencja Informatyczna

Regulamin
Projektowanie stron www kraków
Encyklopedia zwierząt
projektowanie stron dla hodowli